sandrainkenia.reismee.nl

Aan alles komt een eind!

Dan is het toch echt zover. Morgen vertrek ik voorgoed uit Kitui. Vandaag voor de laatste keer door het centrum gelopen, gister voor de laatste keer mijn huisje schoongemaakt en morgen de laatste afwas.

Alles is afgerond de opdrachten zijn ingeleverd, en deze week hebben we ons certificaat gehaald. Net nog even een afscheidsdinertje met Rens en Jo gehad en dan kunnen we er gewoon echt niet meer omheen. De safari gaat morgen beginnen, mijn lieve vriendje komt maandag. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! Maar afscheid nemen van mijn leventje hier is moeilijk, hoe graag ik ook naar huis wil!

Reacties

Reacties

Miranda

Kan me er alles bij voorstellen. Zo veel gezien, zo veel beleefd, zo veel indrukken. Maar goed, je lief komt er aan !!!!!!!!!!!
Veel plezier samen !

Groet van ons.

Diana

Ik ben wel blij hoor als je weer thuis bent. Heb je wel gemist met familieweekend.

Ome henk

Hallo Sandra,
Ik hoop dat het project je de ervaringen heeft gegeven die je gehoopt had, mogelijk zelfs meer. Veel plezier nog en tot snel.

tante Monique

Afscheid nemen is niet het leukste wat er is, gelukkig ga je een fijne tijd tegemoet. Hele fijne vakantie en doe de groetjes aan Maarten.

Sandra van Emmerik

Lieve Sandra sterkte ermee en we zien je als je thuis bent veel liefs van Jan en Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!