sandrainkenia.reismee.nl

Het einde zit eraan te komen

Eindelijk is het dan zover, het einde is in zicht. Gister hebben we het Final Report digitaal ingeleverd en hebben we een poging gedaan om het minstes100 pagina's tellende ding op papier in te leveren. Maar natuurlijk bij de laatste 8 bladzijdes had ik die arme printer zo in de stress dat er niets meer uit kwam en het ICT team uit moest rukken om het ding weer aan de praat te krijgen. Vandaag wordt er weer een poging gedaan en ik heb er alle vertrouwen in!
Het volgende punt wat er op het programma staat vandaag is het afscheid nemen van Kyambi compound. De jongens vertrekken morgen naar Nairobi en Kisanet gaat zondag met onze Stijn en Lesley naar Mombassa. Reden dus voor een afscheid diner met kip, friet en een biertje. Vanmiddag moeten er dus nog 3 kippen worden geslacht en 10 kilo aardappels geschild. En aangezien de hanen ons al drie ochtenden stug om 4 uur/half 5 wakker maken, ben ik bang dat niemand een traan om ze zal laten dit keer.
Dan ben ik afgelopen weekend nog een nachtje naar Nairobi geweest. Om even te shoppen maar nog veel belangrijker om onze safari vast te leggen. De hele boel is dus rond. 7 december stappen we in een busje op weg naar de Masai Mara, vanuit de Mara weer terug omhoog naar Lake Nakuru daarna de grens over naar Lake Manyara en de Kilimanjaro en dan eindigen we de 13de in Mombassa. Vanuit Mombassa gaan we nog een zeepark en een ruïne stad bekijken in Malindi en daarna lekker van het strand genieten.

tante Monique

De tijd gaat toch wel erg snel als je het achteraf bekijkt. Nog even genieten en je zit zo weer in ons koude kikkerlandje. Heel veel plezier nog en we zien je snel weer.

Miranda

Dat word dan waarschijnlijk het kersje op de taart !
Leuk hoor, geniet er lekker van !!!

Groets, Fred&Mirand.

Els

Meid, meid, wat kan jij ontzettend leuk schrijven.
Het enig om je avonturen (want zoals jij het beschrijft lijkt dat zo) te volgen.
Ik vind het straks jammer dat we niets meer te lezen hebben.
Geniet straks maar lekker van je vakantie