sandrainkenia.reismee.nl

Sorry Sorry,

Oke ik weet het ik heb de boel behoorlijk verwaarloosd hier. Maar even een kleine update.

Deze week zijn we lekker bezig geweest met afronden. De brochure is klaar, de manual is klaar en aan in het final report zitten alleen nog een paar schoonheidsfoutjes. Dit betekende dat ik hier en daar wat tijd over had. Dus ben ik mijn Edukans collega's, Desi en Corne, wezen helpen in Mulango.

Deze heb ik net op de bus gezet naar Mombassa en ze hadden nog al stress om voor het einde van de middag een kast in elkaar te krijgen. De kast was voor een tehuis waar ze straatkinderen opvangen om zodat ze na een klein beetje discipline weer terug kunnen naar school. Nou ben ik natuurlijk niet te beroerd om mensen van de wal in de sloot te helpen, dus ben ik dinsdag even in Mulango wezen klussen.

Dit hield in met de hand schaven, zagen, hameren, schroeven enzovoort. Viel allemaal niet mee en ik kan ook niet zeggen dat ik overal even goed in was. Dit kwam misschien ook een beetje door de zenuwen aangezien naast Desi en Corne ook nog tien Kenianse timmermannen in opleiding even kwamen kijken hoe ik het deed.

Maar goed uiteindelijk hebben we de kast in elkaar gekregen. En al zijn de meubelmakers er niet heel erg trots op de jongens en meisjes in het St. Johns Eudes Rehalibility Center zijn er gods gelukkig mee!

Afgelopen zaterdag hebben we met Mulango, Vincent en Sebastiaan bij side compound 2 (Ruben, Daphne en een vriend van Ruben die zaterdag aangekomen is, Daniel) nasi gegeten. Ik had vorige week ook nasi gemaakt maar ik moet zeggen dat deze toch echt tien keer beter was. En het was erg gezellig zo het laatste weekend met z'n alle te zijn en daarna nog even te stappen in Riverside.

Het einde zit eraan te komen dames en heren. We hebben van alle groepen afscheid genomen die hier voor ons zijn aangekomen. Vrijdag gaan de jongens weg, zondag Les en Stijn, Maarten dinsdag en donderdag 2 dec is het dan ook eindelijk zover voor mij. Het afscheid nemen van Desi en Corne viel me zwaar, maar het betekend dat ook ik weer een stapje dichterbij mijn vakantie komt.

Reacties

Reacties

mams

zo san, dus zij kan timmeren ja timmeren. dat is tof, ook voor ons altijd handig.
ik kan me voorstellen dat het inderdaad niet leuk is om afscheid te nemen van al die jongelui, jullie hebben toch veel met elkaar meegemaakt.
wat natuurlijk wel betekend dat wij ook weer gauw van jou mogen genieten. maar geniet eerst nog maar even meid, want volgens mij ga je nog een leuk avontuur tegemoet.

xxxxxjes mam

Olga

Bij verveling kunnen we altijd nog een klusbedrijf starten, ik heb deze week al verschillende dingen vast geboord.
groetjes je schone zus

Miranda

Hoi Sandra, kreeg van Maarten door dat ik je toch eens moest opzoeken en je verhalen lezen. Bij deze. Kind wat een avonturen !!!!!!! Leuk om te lezen, en voor jou een ervaring voor het leven !!!!!!!!

Groetjes, Fred&Miranda.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!