sandrainkenia.reismee.nl

Tussendoortje

Hallo Allemaal,

Dit weekend een relatief rustig weekendje gehad. Zaterdag zijn we lekker wezen zwemmen want het was prachtig weer! Daarna heb ik mijn slaapspulletjes gepakt en ben ik lekker in Mulango gaan slapen bij Desi.

De volgende dag in Mulango naar de kerk. Erg leuk om het verschil tussen de eerste kerk, wat grotere kerk, en deze te zien. In deze kerk hadden ze alleen een Swahili mis maar gelukkig de pastoor was de buurman van Desi dus die vertaalde een hoop voor ons.

Natuurlijk omdat het een wat kleinere kerk was mochten de nieuwelingen zich even voorstellen. Erg leuk om te doen. not...

Vanochtend even lekker naar de markt geweest. Weer lekkere verse ananas, tomaten, paprika's, uien en aardappels gekocht en natuurlijk twee kippen die we aankomende donderdag lekker op gaan eten. De namen Albert en Heijn...

Reacties

Reacties

mams

hey san. leuk die foto's van de markt.
en ja volgens mij zijn inmiddels albert en heijn al niet meer toch.xxxx

richard,olga,famke,dorus,babs en puk!

hoi tante sandra,
ik heb dat filmpje gezien van henk en frans mijn moeder en dorus,babs en puk en ik ook vonden het erg stoer dat je die haan s kop er af had gesneeden.
mijn moeder en en mijn zussen en ik zouden dat nooit doen!
het zag er erg vies uit.
maar,dit wi babs zeggen

dit zegt babs:
hoi sandra ik mis je heel erg,
ik hoop dat je snel weer trug komt.
groetjes: babsXxxxxxx

dit zegt dorus:
hoi sandra,
ik mis je heel erg.
ik vont het heel zillig voor die kip.
groetjes: dorus xxxx

dit zegt puk:
lieve sandra ik mis je heel erg,
ik vont het ook heel zilig voor die kip!
nou ja,
groetjes:Pukxxxxxxxxxxxdoei

Olga

Hoi schone zus,
eindelijk dan de pagina gevonden zodat we je nog een beetje kunnen volgen. net op tijd dus.
Het ziet er allemaal indrukwekkend uit.
Nou, vanaf nu blijven we je volgen, veel plezier nog.
groetjes Olga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!