sandrainkenia.reismee.nl

Nairobi

Hallo allemaal,

Mijn vijf daagjes in Nairobi zitten er alweer op. We hebben een hele hoop dingen bekeken en gedaan.

De eerste dag zijn we even naar de Villege Market geweest. Een heel duur winkelcentrum waar je wel erg lekkere tapas kan eten, waaronder ook bitterballen. Na een babbeltje met de eigenaar snapte waarom deze op de kaart stonden, de man is namelijk Nederlands.

De volgende dag zijn we ons visa gaan verlengen. Allen geordend als ik ben kwam ik daar aan zonder paspoort dus dat heb ik vanochtend maar over gedaan. Daarna ben ik even gaan shoppen met Laura en zijn we naar het diplomeringsfeestje van onze buddie Miriam geweest.

Dan zijn we ook nog naar de bioscoop geweest en het National Museum. Prachtig museum waar je alles te weten kan komen over Kenia. Van geschiedenis tot welke dieren er wonen of de evolutie van de mens. Erg interessant!

Nu lig ik eventjes lekker op mijn hotelkamer. Vanavond komt Maarten eindelijk aan! En dan kan morgen de safari beginnen. Op het programma: Eerst Masai Mara dan Lake Nakuru, Lake Manyara en de Kilimanjaro. Aan het einde nog even chillen aan het strand van Mombassa en Malindi en dan vlieg ik eindelijk naar het witte Nederland terug.

Reacties

Reacties

Miranda

Meid wat zul je daar naar uitkijken, eindelijk je lieffie weer in je armen.......Wij wensen jullie nog heel veel pret samen !

Groets Miranda.

RIA

HOI SANDRA, Ton heeft MAARTEN vanmorgen ,ondanks de gladheid keurig afgezet op schiphol, dus ik neem aan dat hij onderweg is.Hij vond het toch wel spannend.
Sint viering was gezellig en gelukkig heeft hij voor jou ook cadeau,tjes gebracht[ben benieuwd] veel plezier.

Mjo

Hey Chicky, heel veel plezier samen!!! En tot snel.

Mjo en de Huugster

Sandra van Emmerik

Heel veel plezier samen .

Groetjes Jan en Ans

mams

hey san en nu natuurlijk maarten.
ik weet niet of jullie hier nog kijken. maar toch.
het eerste weekje samen op pad zit erop.
nog een weekje en dan zijn jullie weer in het brrrrr koude maar ook zo mooie nederlandje.
ik kijk er super naar uit, eigenlijk ff eerlijk, ik kan niet wachten!!!!!!!
genietse nog even op de mooie stranden.
dikke kus,
mam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!